tisdag 5 februari 2008

superbowl

Ja, jag fargade ju inte haret i fredags, jag akte ju till Anna-Sara istallet, men jag ska forsoka ta och gora det i veckan iallafall. I sondags var det sa himla kul ocksa. Ungefar precis en minut efter att jag skrev klart det senaste inlagget ringer Jessin och insisterar pa att jag ska ta mig till Amesbury, grannstaden som ligger typ 10 minuter bort, och kolla pa Superbowl pa en sportbar. Jamenvisst, tankte jag och drog ivag. Och det var sa jakla kul. Jag har inte fattat football innan detta men de sista sju minutrarna var jag riktigt passionerad over sporten! Jag blev forvanad sjalv! Tyvarr sa fick ju NY Giants en touchdown typ 30 sekunder innan slutet sa New England Patriots forlorade. Jessin var smatt deprimerad, men precis nar matchen var slut sa hade min passion for amerikansk fotboll flygit ur fonstret, men jag kommer nog alltid att minnas min sju-minuters-passion! Haha.


Forresten, jag maste ju bara; Det finaste jag vet just nu ar... Goldie Hawn pa 60talet!
Gaaah, det leendet! Sa himla sot!

//Irene

Inga kommentarer: