torsdag 7 februari 2008

Funky Trollpacka




















Fyfan. Bästa orden pa länge. Funky Trollpacka. Kan det bli mer beskrivande. Barbastella och Chiroptera? Hehe. Eventuellt. Jag känner mig sa himla dalig för jag har knäppt sa lite bilder, men det är nog kamerans fel. Inte min. (orka skylla ifran sig) Just därför nödknäppte jag lite ifran S-Bahn. Menne, fran den vinkeln är ju inte Berlin sa himla läcker. Men jag gillar ända helheten. Om man säger sa. Haha. Idag var det himla fint väder, solen lyste och det kändes riktigt var. Och ända är det ju bara början av februari. Hm. Konstigt. Sen läre jag bara tillägga att jag tycker det är lite smasvart att fa till inlägg snyggt med bilder. Jag är ju inte sa himla van blogspot. Tjatigt. Men det blir likz som en överraskning.

Nu har jag börjat packa, men det är ju sa jävla tjatigt. Alltsa, smutstvätt och lexikon ligger om varannat i en skittrevlig kombo. Men jag orkar verkligen inte bry mig. Dessutom fick jag ju ställa mig och diska upp all disk som jag har samlat pa mig pa rummet... Haha. Det var en hel del det. Dessutom, imorse, sa Kryckan att hon lära slänga nan jäkla brödpase som jag hade för att den hade börjat mögla. Knappast. Hon hade väl cravings och käka upp det själv.
Idag var vi skitnagra i klassen. Eller. Ja. Det märks väl skitmycket när vissa är borta. Trakigt som attan. Buhu.
Som sagt, imorn flyttar jag in! Skitglad. Och det första jag läre göra är väl att tvätta upp lite kläder. Nathalie är en känslig flicka och jag far väl försöka bete mig. Första dagarna iaf. Det betyder väl ocksa att det är sista gangen jag sitter pa just det här internetcafeet. Synd. Jag som har blivit sa bundis med alla här. //Tschüß Lina

Inga kommentarer: