fredag 15 februari 2008

Massa kaja

igar klippte jag mig, tyvärr ingen bild men frippan är väl kanske inte dunderspännande heller. Bara lite kortare. Men det är grymt skönt att fa bort pläden i nacken! Frisersalongen... var väl kanske inte den läckraste, men bland de billigaste sa klart jag testa. Jag är nöjd. Men ibland känner man sig ju som en elefant i en porslinsbutik för nog rev jag ner ett ställ med värmeljus sa att det var stearin för över golvet. Pino. Da ville jag ju bara lämna stället. Men jaja, som sagt, och inte nagon grooming heller sa jag fick lämna salongen med blött har. Inte den läckraste frippa när den väl hade börja självtorka. Buuuh. Men. Det värsta var när jag gick till stationen... och ser världens läckraste frisersalong, Pony Club, http://ponyclub-berlin.de/ (du skulle nog älska den Mathilda. Klipp dig där om du kommer) med världens snyggaste inredning och med världens läckraste karlar. Inte för att jag är karltokig men... om en tysk är snygg, sa är han verkligen jättesnygg. Och det gar manga fulingar pa en snygging sa. Det är nagot speciellt.

Det bästa som finns är att ha radio i badrummet, effektivt är det ocksa, det blir helt enkelt sa mycket kulare att duscha (eller dölja obehagliga ljud...) och det finns faktiskt en rad bra radiokanaler här i Berlin ocksa. Nan som bara spelar electronica, och en som bara spelar "black music", och bara nan hardrockskanal, gaaah, underbart. Men det finns en lat som gör mig sa himla glad varje gang jag hör, och det är Bleeding Love. Leona Lewis. Vilken tjej, och jag tror den ligger etta här i Tyskland sa man far höra den ganska ofta.

Scheiße, jag hade skrivit mycket mer ocksa men jag tröck bort det, sa jävla angest haha! Men det var väl, sammanfattningsvis, för den youtubeintresserade, sök efter Fettes Brot Bettina (nanting), och jag har hittat världens bästa tidning Amica, och dessutom börjar jag känna mig lite sjuk (helvete) men kanske ga ut pa Felix ikväll, Clara sa att det var gratis för tjejer att ga in innan tolv. Det är vallt. Men det var väl inget mer än det, jo, jag vart faktiskt bjuden pa kaffe igar pa alla hjärtans dag. Det är väl alltid nanting, dock tackade jag nej till förfragan om att följa med pa rummet. Heh. Tillräckligt. //Tschüß Lina

Inga kommentarer: