måndag 18 februari 2008

Sista dagen av mitt liv eller nat.

Som de flesta kanske vet sa ar detta min sista och mycket deprimerande dag som tonaring. Och jag vill inte. Jag fasar over att jag bara har en timme och fem minuter kvar som tonaring. Eller nae, inte ens det, for i Sverige ar det redan langt over midnatt och jag ar redan i 20arsaldern. Javla piss. Om jag anda kunde fa vanta med min fodelsedag till jag kom hem iallafall da. Men nae. Jessin ska iallafall bjussa mig pa en Foo Fighterskonsert imorron, det ska bli riktigt roligt. Inte for att jag brukar lyssna pa Foo Fighters men vem fasen sager nej till en konsert man blir bjuden pa + sa ar ju faktiskt Dave Grohl gammal medlem i Nirvana, och bara det gor ju att det kittlar till i min lille kagge. Hah. Jag ser jaaaattemycket fram emot framtida fodelsedagsprellar ocksa. Spec den Linagullet har skickat pa posten, jag hoppas den kommer snart for jag vet att det kommer att vara naganting riktigt bra! Ja, iallafall. Sa bara for att det ar sista dagen for mig som tonaring tankte jag bjuda pa lite bilder av mitt nittonariga liv, som jag spenderade halften i Sverige och halften har, darfor blir det tre bilder var och inget av dem ar i nagon kronologisk ordning eller nagat sant men ja, enjoy. Med pa bilderna ar, jag, Lina Engman, Elin Ostrin, Mathilda Svensson, Julia Hahn, Hannah Wunderlisch, Jessin Siirak och Anna-Sara Nilsson. For att vara jadrigt korrekt alltsa. Hej och ha.





1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!
//ronnie james dio