fredag 22 februari 2008

Nyheter.

Hej och ha, ladies and gents.
Nu borjar det att ljusna upp i min tillvaro igen da jag hittat en familj som verkar vara jattebra, britter dessutom, skont att bo hemma hos lite europeer tankte jag da. De bor iallafall i Westport, Conneticut som ligger ungefar en timme norr om NYC, och de fanns manga au pairer dar. Det ar inte helt klart men det verkar ljust, jag har pratat med dem i telefon ett par ganger och vi ska skypa pa mandag sa jag far se hur de ser ut och vice versa. Fasen ocksa, nu maste jag ju farga haret tills pa mandag och vara lite frasch, de vill val knappast ha hem en snusko till deras hem liksom. Sa nu kanns det som att en liten tyngd fran mina axlar har lyfts bort och man kan borja andas lite igen, pjeeeeew.

Konserten i mandags var forresten valdigt underhallande, Dave Grohl ar skitrolig sa jag tyckte nastan battre om nar han pratade mellan latarna sa jag kunde skratta an nar de spelade latarna, men det vagade jag inte saga till Jessin, haha.

Annars sa har det varit lugnt de senaste dagarna, familjen Patterson har varit bortresta i New Hampshire och akt skidor och jag har varit strandad har hemma och i stort sett enbart haft konakt med Cultural Care och smasnaskat pa min fodelsedagstarta som Julia bakade. Men det var val allt.

Adjoken! //Irene

Inga kommentarer: