torsdag 21 februari 2008

Snoop dogg is a freak, freak, freeeaaaaak (fadee...)

Tjejer fran Rumänien är typ. Snyggare än vad man tror. Verkligen. Rumänien kanske inte är ett sant farligt land ända. Vem vet. Iaf läre jag beklaga mig över min lilla sjuka period som jag har haft. Eller ja, men det har vart synd om mig för det läre ha vart feber inblandad och lite hosta och helst gröna och gula och svarta hund om jag far bestämma det själv. Häromdagen gjorde jag da banne mig det läckraste omelett ommvärlden ha skadat. Grejen är den att jag egentligen inte ens gillar omelett men det är ju smidigt att göra sa. Med broccoli, salami och stekt potatis. Idag har jag fatt tre (töntiga jag som räknar dom... )snälla kommentarer av en väldigt snäll människa. Jag kommer att värma mig vid den brasan en lang tid framöver. Hrm. Snällaste. Kanske bästaste. Igar vad jag pa shoppingarkaden pa Schönhauser allee. Mathilda, där finns det nog mycket du kommer att gilla läre jag säga. Grejen är den att jag var där i ett annat ärende än shopping, men nog hann jag med att testa lite parfymer iaf. Och jag har hittat en ny favvi, den senaste fran Chloé. Lägg det pa minnet alla som känner sig manad att ge mig nagot. Eller helt enkelt Armani diamonds, för den är faktiskt speciell den med. Men varför ska jag använda parfym, kan man ju fraga sig, jag luktar ju ända bara svett och prupp... Pa söndag kommer Sara och det ser jag fram emot. Hoho, jag vet ju vem som kommer att bruncha pa Kingston (Ja, ett café pa Simon-Dach-Straße) //Tschüß Lina

Inga kommentarer: