onsdag 16 januari 2008

Natalie och jag var inne pa random köpcenter som jag inte minns namnet pa i Alexanderplatz och fika. Jag drack en latte macciato med chokladsirap. Den var sa jävla god.

Utsikt ifran Fehrnsehturm där jag och Natalie ifran min klass var idag.

Den indiska restaurangen som var skitbillig och världsbäst. Det var skitgott med lamm och linser i curry.

Dikter till min mamma

Kauf Dich Glücklich

Kauf Dich Glücklich. Den spanska tjejen i min klass som jag hoppas pa att dela lägenhet med.

Natt i Prenzlauer Berg. Fint ställe det, här ligger min skola.

Rolig (rolig???) kuriosa, när jag och Natalie stod mitt pa öppen gata kom en kines i rullstol och körde rakt pa mig och krafsa efter väskan. Diskret? Som tur är sa är jag jävligt noga med vart jag har mina saker sa han kunna krafsa pa bäst han ville.
//Tschüß Lina

Inga kommentarer: