måndag 21 januari 2008

Mandag

Irene, haha, jag tycker du borde skriva lite mer sa att det inte bara är jag som sitter och postar inlägg efter inlägg!

Har precis vart och ätit pa ett pastaställe (alltsü Mathilda, den här Carbonaran skulle du nog ha älskat!) med tva tjejer ifran Schweiz (det är manga schweizare här) och en kille ifran Argentina. En utav tjejerna har en jättekonstigt namn som jag hela tiden glömmer, men hon är riktigt söt, südär söt sa man tänker "ah sa skulle jag villa se ut" och kan fem sprak. Det är sa himla imponerande.

Det jag tänkte mer pa är när man üker U-Bahn sa har vissa människor en tendens att ställa sig upp och vänta vid dörren, som om de skulle missa att hoppa av likz, oftast gamla människor saklart. Imorse va det sa, det var en gubbe som ställde sig upp och plötsligt gjorde taget en härlig inbromsning och gubben ifraga gick ner i horse stand (kung fu-term) och kramphöll sig fast. Det var en san himla rolig syn. Faktiskt. Men jag förstür inte riktigt varför alla är sü ivriga pa att vara först ut.

Nu väntar jag pa Natalie, igen, den där himla intensivkursen som hon har, och vi ska fippla lite och sa. //Tschüß Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

åh men gud. ja jag har nog inte upplevt carbonara som den ska vara...