fredag 18 januari 2008

Everybody make some noise,

everybody make some turds. Internskämt mellan mig och Sara. Men det beskriver min situation ganska bra. Imorse, pa väg till skolan, klev jag i en slemmig turd (och nä, här är det ingen som plockar upp efter alla jäkla hundar som springer lösa hela tiden, häromdagen mötte jag en punkare med sin grand danois löst springande pa gatan. Det är ju en ganska stor byracka det) men det är inte sa kul att veta att man har hundskit under skon och det gar typ inte bort. Jävla turds. Undra om jag luktade hundturd idag. Niiiceee. Hahahhaa. Fy, jäkla skit.

Jag har vart med Celia, den spanska tjejen (paminner skitmycket om Marwa vissa stunder), hela dagen och vi var hemma hos henne och kollade efter lägenheter pa internet. och jag hoppas att det gar bra. Man vet ju aldrig. Sen var vi och at pa en italiensk restaurang, äkta pizza, inte nan jäkla pan pizza och inte nan jäkla turkpizza. Äkta italiensk pizza med gorgonzola, salami och massa lök. Sen gick vi pa ett ställe för att dricka kaffe (jag tog en macciato) och Celia bestämde nan cubansk choklad. när servitören kommer stinker det sprit. Tydligen var det hur mycket rom som helst i Celias dryck (brygd) och jag kände lukten fastän jag satt mittemot. Gash. Hon drack da inte upp den, och det säger väl ganska mycket när en fran Spanien tycker att det smakar för mycket alkohol.

Iaf sa tror jag att Natalie, tjejen ifran Schweiz, ocksa är intresserad av en lägenhet sa vi blir tre stycken. Skönt, skönt. Igar var jag och Natalie ute och kolla i affärer och jag köpte en tyskt SIM-kort, men du mamma, om du läser detta, prova 0049 i början och sa tar du bort den första nollan i mobilnumret, det borde funka. Och till Irene, telefonen och internetet funkar inte där jag bor nu, Kryckan sa att det hade blivit krangel när hon bytt bolag sa hon var utan nu, men nästa vecka borde det funka. Hoppas jag.

I helgen vet jag inte vad jag ska hitta pa, jag blir sa rastlös av att ga hemma där. Men det är marknad i Schöneberg, nanstans, som jag tänkte kolla lite pa och eventuellt ga pa nagon skakonsert i Kreuzberg pa kvällen. Menne... haha, vi far helt enkelt se hur det blir. helst vill jag bara sova, sova, sova för man blir sa himla trött pa att prata tyska och sen höra alla andra jävla sprak runt omkring sig (okeeeej, dessutom far jag ga sa himla mycket sa det är väl därför jag är klen)

Pa tal om det jag skrev häromdagen, att jag tycker jag ser folk pa skolan som liknar andra skitmycket, sa sag jag spanjor-Schevva idag. Det.Var.Sa.Jävla.Likt. Dessutom, precis efter jag hade vart och lallat runt i hundturden (HAAAAAAAAAAAHA, jag dör av blotta tanken av det ordet!!!) sa mötte jag samma kärring som jag mötte igar typ vid samma ställe (ungefär vid Ben & Jerryś-caféet, ja det finns ett sant!) och hon har en san där jäkla pösmössa I LACK! Sa jävla sexig pa nat vis. Haha skitsamma, det är ju inte san där skitrolig information.

Grattis Sara till exameeeeen.
//Tschüß Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! Fyfan vad jag garvade nar jag laste orden "spanjor-schevva" !! Det kan inte ha varit en vacker syn alltsa! O_O