onsdag 23 januari 2008

klena dagen

Jag vet inte riktigt vad som foregar innanfor mitt pannben, och jag har rent av blivit lite radd for mig sjalv genom den har tanken; Jag saknar att ga till skolan. Jag s a k n a r det! Forsta gangen jag hade den tanken, vilket var for ungefar nagra dagar/en vecka sedan fros jag nastan till i kroppen och jag kande lite skam sadar. Det ar ju inte meningen att man ska tanka sa, haha, och en av anledningarna till att jag akte hit fran forsta borjan var ju for att slippa skola, plugg, prov och sant. Men nu saknar jag det. Fast vafasen inte sjalva, ga pa lektioner grejen, utan snarare att typ satta pa sig lite fina klader, smikna sig lite och ligga i sofforna i Cosy Crazy och prata. Eller ja, inte en kla sig fint, for det var val inte det man gjorde precis, men kla sig i nagat annat an mjukisbyxor och t-shirtar... Jag ar sa jaaaaaakla klen pa det. Och jag ar sa himla less pa vinter och kallt. Plus pa det sa har jag en finne pa hakan. Det ser ungefar ut som en clownnasa dar nere. L E E E S S !

Jag vet iallafall hur jag ska klippa mig nu, wihoo, sa imorron ska jag skynda mig och bestalla tid sa jag slipper angra mig och borjar vela for jag vet att det har ar det bata for mitt har. Hur jag ska klippa mig far val helt enkelt ta och bli en overraskning for jag tror inte att jag kan forklara sa varst bra.

Tydligen sa ar ju Heath Ledger dod nu ocksa. Too bad.

/ Irene

Inga kommentarer: