måndag 28 januari 2008

Helgen har vart perfa

Snygg du var i haret da Irene! Men du är väl ocksa det finaste jag vet. Jah haller fullkomligt med om det där med att man inte vill ha langt när man har testat pa kort! Jag maste verkligen ocksa klippa mig... Det lägger sig som en pläd bak vid kragen. Kanske inte sadär fruktansvärt snyggt. Menne, det är ju inte sa att jag kan massa frisörtermer pa tyska... Jesus!

I helgen har jag och Nathalie vart och kollat pa tva till lägenheter. Enligt mig ser alla bra ut, enligt henne ser alla daliga ut. Men ja, vad att göra? Men det är en kvar som vi inte har kollat pa som verkar passa bada. Men som sagt, jag tar vilken som.

I lördags var det Lange Nacht der Museen. Skitkul! Men vi hann bara med tva grejer av sjuttioelvatusen, och det var Akvariumet (ja jag tog lite bilder där men jag har inte sladden till kameran med mig) och det var skitkul! Jag kollade till och med pa tarantellorna. Scary az hell. (fast iofs, jag ser ju sana varje dag!) och sen sa kollade vi in Egyptiska Museumet, ah, jag har sett Nefertitibysten IRL! Det är faktiskt nanting att komma med!

Igar var det die Grüne Woche, eller ja det har väl vart hela veckan men vi var där igar. Skitkul! Hurstortsomhelst med hurmycketmatsomhelst ifran hela världen och man fick provsmaka det mesta. Jag var nöjd. Sen var det en skitstor hall med massa olika djur. Hästar, kor, far och grisar. Riktigt kul var det.

Det enda jag saknade lite den här helgen var att ga ut pa Weekend, det var nagra som gjorde det, men jag hade fullt upp (jag är inte van med att ha fullt upp) men det finns väl tid över till det ocksa. Haha, hoppas jag!

Grattis Frida som fyllde ar igar. Jag läre erkänna att jag faktiskt skrev ett vykort men jag fick aldrig iväg det. Men det är ju tanken som räknas! //Tschüß Lina

Inga kommentarer: