söndag 13 januari 2008

The BFF's

Hello folks.
Jaha, har ar vi nu. Jag, Irene Danielsson, och min basta van, Lina Engman, ute och ranner i olika delar av varlden. Jag har nu varit i Newburyport, Boston, USA i ungefar fyra och en halv manad och jobbat som au pair. Idag, sondag, akte Lina till Berlin, Tyskland for att plugga tyska och vara allmant skitball i Berlins fracka artsy kvarter. Det ar jag lite avis pa kan jag saga. Hon kan klubba her neonass off och har sitter jag med en unge i famnen och ar under aldersgransen for att komma in pa barer har, heeh. Men inte ska jag vara bitter inte!

Sa jag onskar henne mitt allra storsta lycka till och hoppas att hon kommer ha nagra skitbra manader i Berlin! Och till alla berlinare sager jag bara; Achtung! Hier kommt die Lina!



Sanna jakla globetrotters alltsa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja, för man är ju sana jäkla globetrotters när man är pa sprakresa eller som au pair.