torsdag 24 januari 2008

hairspray queen

Wiho, imorron ska jag klippa mig, och fyfasen vad skont det ska bli! Fa lite skillnad, kanske blir det lite roligare att kla sig och sminka sig igen. Jag tankte att jag skulle ta och kirra en annan farg ocksa, lite ljusare brun med lite smygrott i liksom. Typ som Nicole Richie pa den har bilden bredvid. Skitfint. Hah, jag vet ju en som inte kommer att bli nojd over att jag klipper mig iallafall. Ella. Hon tycker inte alls om kortare har, allt som ar kortare an till axlarna tycker hon inte alls om, och hon kommer sakert skalla lite pa mig nar hon ser mig imorron, haahaa. Too bad for her, sager jag bara, for jag tanker fasen inte spara ut min risbuske bara sa att hon kan leka makeover och gora en massa frisyrer. Egentligen ar det bara bra om hon i n t e tycker om det for da vet jag att jag tycker om det, haha. Vi kollade i en hartidning for nagra dagar sedan och hon tycker typ enbart om de som hade tacky frisyrer och langt med lite stela lockar i andarna, typ hollywood-har som jag inte alls tycker om, eller javisst, vissa ar val fin i det sakert men det kanns bara uttjatat och hell no att jag tanker sta och locka haret varje dag liksom. Vilket skamt. Wish me luck. //Irene

Inga kommentarer: