fredag 25 januari 2008

heeey there.

Sofisticated mama.
Nara, men jag ar skitnojd.
Once you go short you never go back, inte for att det rimmade eller nagat men det kanns verkligen som att jag slosade bort min tid nar jag sparade med att ga och klippa mig sa jakla lange. (och please ignorera mitt duschdraperi, det ser sa jakla karring ut, och det har t o m utsmycknings-fjarilar i fastena till draperistangen liksom. Kinky alltsa.) Alltsa, det ar nagan fel med mig just i denna minut. Under en tre-minutersperiod har jag vart pa toan och haft durchfall tva ganger. Det kandes som att jag gjorde nummer ett, fastan jag gjorde nummer tva. Leeskigt. Ehum, nog om det nu. Jag hoppas bara inte att detta handikapp ska halla mig ifran att ga pa bio ikvall med Julia for jag vill verkligen se "Juno".
/ Irene




1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesöt! /Sara